Ремонт може бути плановим, пов’язаним з природним зносом. Позаплановий ремонт проводиться після ДПТ. Ще однією причиною пошкодження може бути недотримання правил розміщення та кріплення вантажів, особливо габаритних, важких та небезпечних - насамперед страждають борти та підлога кузова, може тріснути рама. Через нерівномірний розподіл навантаження можливі пошкодження осей.
Ремонт вантажних напівпричепів і причепів має свою специфіку, пов’язану з особливостями конструкції. Причіп і напівпричіп пересуваються з допомогою тягача, оснащеного двигуном. Але причіп оснащений повноцінною колісною базою і може самостійно утримувати рівновагу, він кріпиться до тягача за допомогою причіпного або зчіпного пристрою. Напівпричіп має одну або кілька задніх осей, а його передній частині потрібна опора на сідло тягача.
Ремонт напівпричепів, крім цього, включає ремонт блоку з’єднання з тягачем, підйомного механізму, опорних катків.
Ми здійснюємо ремонт різних вантажних напівпричепів - рефрижераторних, ізотермічних, самоскидних, бензовозів, автовозів, скотовозів та ін. У рефрижераторах діагностується і в разі потреби ремонтується холодильне обладнання. для бензовозів особливе значення має перевірка та відновлення (у разі порушення) герметичності цистерни, для ізотермічних фургонів важлива якісна теплоізоляція, для самоскидних напівпричепів обов’язкова діагностика та ремонт гідравліки, підйомників, які відповідають за перекидання кузова.
Перед ремонтом робимо діагностику, огляд рами, кузова, тестування ходової, гальмівної системи, підвіски, електрики, перевірку осей. На необхідність ремонту вказують такі ознаки:
Ремонт може бути плановим, пов’язаним з природним зносом. Позаплановий ремонт проводиться після ДПТ. Ще однією причиною пошкодження може бути недотримання правил розміщення та кріплення вантажів, особливо габаритних та небезпечних - насамперед страждають борти та підлога кузова, може тріснути рама. Через нерівномірний розподіл навантаження можливі пошкодження осей.